جاذبه های گردشگری آنتالیا
نوشته شده توسط : fahimeh

حمام رومی آنتالیا

 یکی از جاذبه های گردشگری باستانی آنتالیا، حمام رومی آنتالیا است که در منطقه سیده قرار دارد؛ این حمام رومی با وجود درختان کاج کنار دریای مدیترانه و محوطه سرسبز، نظر اکثر کردشگران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است که امروزه همانند موزه، آثار باستان شناسی نیز در آن دیده میشود.

تمامی مسافرین عزیز تور آنتالیا میتوانند در هتل های لوکس اطراف این مرکز تفریحی نیز اقامت داشته باشند. ساحل سیده در نزدیکی حمام رومی آنتالیا میباشد که گردشگران تور آنتالیا با حضور در رستوران های مجاور ساحل و با وجود ورزش های آبی لحظات به یاد ماندنی را خواهند داشت.

 

ودخانه ماناوگات آنتالیا 

رودخانه ماناوگات آنتالیا، رودخانه ای که به دریای مدیترانه میخورد و از جنوب کوه های طبس سرازیر میشود. زمان شناخت این رودخانه به طور دقیق مشخص نشده ولی در سال های قبل از میلاد, حدود 150-200 تخمین زده اند. در گذشته, امکان حمل وسایل و ساکنین منطقه از این رودخانه وجود داشته است. در سال 1913 ماناوگات بعنوان یک روستای جمهوریه ترکیه ثبت شده است. 

گردشگران عزیز تور آنتالیا میتوانند این مناظر زیبا و دیدنی را با گذر از کشتی ببینند و این رودخانه بی نظیر از اطراف شهر سیده عبور میکند. در چهار کیلومتری ماناوگات بخش شمال آبشار ماناوگات و در سه کیلومتری شیهلار قرار گرفته است. برای مسافران محترم تور آنتالیا جهت شنا در این رودخانه و دریای مدیترانه ممنوعیتی وجود ندارد و در این جاذبه گردشگری زیبا لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت. همچنین گردشگران عزیز تور آنتالیا سفر خاطره انگیزی در این منطقه چشم نواز با درختان انبوه و صنوبر خواهند داشت.

 

http://95antalyanet.ir/

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

 تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

 تور آنتالیا نوروز 96 

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا, مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: